duminică, 26 aprilie 2015

Întâlnire transnațională a profesorilor - Samsun, Turcia, aprilie 2015

Luni, 20 aprilie 2015, am plecat spre Turcia pentru cea de-a doua întâlnire transnațională a profesorilor.



Am sosit la Samsun și, cu mare bucurie, ne-am reîntâlnit cu colegii din Lituania și Portugalia. Echipa de profesori de la Colegiul Economic Arad a fost formată din: Adriana Vădăsan, Gabriela Stoiadin, Raluca Balaș, Mira Odagiu, Dorina Dănilă.
Am fost întâmpinați de colegii din Turcia și de un grup de elevi.





După ce elevii ne-au încântat cu o demonstrație de dansuri tradiționale, am avut o primă discuție privind programul de lucru pentru zilele următoare.












Am vizitat apoi școala. Iată câteva imagini din școală:



Colțul Erasmus+



Colțul de onoare



Un fel de cantină



Săli de clasă












Sala profesorală




Un colț de relaxare


Tabla inteligentă (există câte una în fiecare sală de clasă)




Apoi, o delegație a profesorilor a fost primită de primarul orașului Carsamba.

Seara, am avut parte de o cină tradițională turcească, în compania colegilor din Turcia și a conducerii școlii-gazdă.
Marți, 21 aprilie 2015, a fost o zi de lucru intens. Astfel, am analizat rezultatele chestionarelor aplicate elevilor, profesorilor și personalului didactic și didactic auxiliar din România, Portugalia și Lituania, am discutat probleme referitoare la site-ul proiectului - colecoproiecte.ro - și am stabilit detalii legate de calendarul care urmează să fie realizat de profesorii din Portugalia.




Miercuri, 22 aprilie 2015, am analizat rezultatele chestionarelor prezentate de colegii din Turcia și am discutat despre rezultatele intelectuale ale proiectului.




După-amiază, am făcut o vizită culturală în Samsun.
Joi, 23 aprilie 2015, am purtat discuții privind conținutul cărții care urmează să fie elaborată în cadrul proiectului. De asemenea, am stabilit instrumentele și resursele de diseminare a activităților din proiect pe care urmează să le utilizăm.




Vineri, 24 aprilie, 2015, am stabilit activitățile pe care urmează să le desfășoare elevii în perioada următoare și la întâlnirea din Lituania, iar seara, într-un cadru festiv, ne-au fost înmânate certificatele de participare.









Sâmbătă, 25 aprilie 2015, ne-am întors acasă.
În zilele următoare, vom începe activitățile planificate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu