marți, 17 mai 2016

Ce spun elevii despre întâlnirea transnaţională din Lituania - Alexandra Stupariu

Una dintre cele mai frumoase activităţi în Lituania a fost în ziua în care ne-am dus la laboratorul de ciocolată. Luni după activitatea de la şcoală, am fost la fabrica de ciocolată, unde ni sa prezentat istoria ciocolatei şi cum arată boabele de ciocolată. 
Povestea ciocolatei a început în America de Sud. Ciocolata poate fi de 3 feluri: 
• ciocolata neagră, cu un procent mare de ciocolată şi un procent scăzut de zahăr,
• ciocolata cu lapte, care are un procent scăzut de ciocolată şi foarte mult zahăr 
• ciocolata albă care este la fel ca si ciocolata cu lapte.
Ciocolata mea preferată este cea cu lapte, deoarece este foarte dulce.
Am fost foarte impresionată când am văzut un perete întreg cu ciocolată. Am văzut un film scurt cu fabrica de ciocolată Ruda şi cum fac ei ciocolata în laboratorul lor.
Am avut ocazia de a merge în laborator şi de a ne face propria noastra ciocolată cu marţipan şi cu cele 3 tipuri de ciocolată, după preferinţele fiecăruia. 
Am fost foarte fericită că am avut ocazia de a merge într-un laborator de ciocolată şi că mi-am făcut ciocolata. Mi-ar plăcea foarte mult să merg din nou.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu