joi, 5 noiembrie 2015

Ce spun elevii despre întâlnirea transnațională din Turcia - Adelina Negru

Prima zi a fost dedicată cunoașterii participanților din cele 4 țări: Turcia, Romania, Lituania și Portugalia, fiind o zi foarte plăcută și plină de divertisment. Fiecare grup de elevi au făcut prezentările cu privire la cele 5 subiecte (cum trăim, cum lucrăm, cum ne rugăm, cum ne distrăm și prezentarea costumelor populare). Seara s-a încheiat cu o cina impreuna cu toți membrii proiectului. 
A fost un proiect foarte interesant și plin de activități, ne-am construit prietenii și am învățat unii de la alții despre cultura și tradițiile celorlalți. M-am bucurat de fiecare zi și m-am simtit minunat. 
Țara în care s-a desfășurat proiectul este deosebit de frumoasă. Mă simt norocoasă că am reușit să fac parte din acest proiect și mulțumesc echipei Erasmus+ și profesorilor coordonatori.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu